BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 25, 2009




ASSALAMMUALAIKUM....
Bertemu dan berpisah adat manusia biasa
HILANG dimata tapi DIHATI tidak lupa
berdoa lah kita agar aman dan sentosa
semoga dapat berjumpa dilain masa...
GOOD BYE to all my Friends...
Yus, Meeda, Laila, Hajar, fuad, Afiq, Sola, Illy , Nai ,K3,
thanks sebab jadi kawan aku selama 2thn aku kat ASWARA
suka , duka yang kita lalui aku tak kan lupakan..
aku sayang korang...semoga korang berjaya dengan PETA ok..
jangan lupakan aku....
TO MY Teachers...
EN . Z - terima kasih sebab last minute banyak bagi dorangan kat saya membuat keputusan..maaf saya tidak dapat meneruskan perjuangan..
EN WAN- saya mohon maaf sebab tidak dapat menyelesaikan tugasan yang diberi, sejuta kemaafan saya mohon..ingat Pokok Sena, ingat En .Wan...hehehe.
TN HAJI - terima kasih sebab tunjuk ajar saya...
KAK SUE - kaksue, ingat Naz yek..maaf tak dapat selesaikan tugasan dan terima kasih sebab sudi dengar masalah Naz...hehehe...
ABG MAN - Yana nak juga tuntut tiket wayang dan hadiah bday..hehehe..pe2 pun thanks byk2...
jasa dan baik pensyarah-pensyarah semua , saya tak lupakan..doakan saya semoga cita-cita saya tercapai...
ASWARA banyak memberi pengalaman manis dan pahit yang tak dapat saya lupakan sampai bila-bila...kenangan bersama kawan-kawan yang tersayang sentiasa dihati..
maaf sekiranya terkasar bahasa dan terkurang dalam persahabatan kita...aku juga seorang insan yang sering membuat kesilapan...
jangan lupakan aku ok...

0 comments: