BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 30, 2009


30 november 2009

hari ini masuk 22tahun..Happy Birthday...

tahun nie aku sambut dengan airmata bukan dengan senyuman...

aku sambut tanpa 2 orang kesayangan aku....

1st aku tak dapat lagi panggilan daripada

seorang insan yang bergelar mama...

tahun nie 1st time aku sambut bday tanpa mama aku..

dulu kalau tak tiap2 tahun dia akan tunggu tak tido dan col nak ucap kat aku ...

tapi tahun nie aku tak dapat lagi dengar suara dia...

AL - FATIHAH...semoga mama tenang disana..adik rindu mama....

2cnd...tahun nie aku,

dia tidak disamping aku...dan tahun nie dia just ucap 2 perkataan HAPPY BIRTHDAY...itupun tepat kul 1 pagi kalau tak dialah orang yang pertama ucap kat aku...

sedih sangat tapi aku kena faham...dia milik orang lain

aku pun nak ucap kat bday kt awek n adik aku tu happy birthday -29/11/2009...semoga A dapat menjaga dia sebaik-baiknya...

tahun nie juga sedih sangat kerana 1st time aku sambut birthday dalam kereta , masa tu otw balik kl , besok aku exam makyong dan memang lazim dah setiap kali birthday aku mesti exam..huhu...dah la jem tak ingat 6 jam aku , kak dan abang aku merangkak dalam jem...penat gila...

apa-apa pun HAPPY BIRTHDAY to me..hahaha..tinggalkan kesedihan,mulakan hidup baru...

0 comments: