BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 26, 2009


nurse???

Impian aku kecil-kecil lagi... dh dapat peluang dlu tapi demi cinta aku tolak bodoh kan..arwah mama punyalah frust kat aku..

Sekarang impian aku untuk jadi nurse datang lagi...surat dah sampai ..tapi yang menjadi masalahnya sekarang aku dah serasi dengan aswara, pensyarah -pensyarah aku, kawan-kawan yang paling aku sayang yang sentiasa tolong aku, YUS,AFIQ,FUAD,ELLY,HAJAR,NAI,SOLA dan LAILA...
hmmm entah lah...sayang pulak nak tinggal kan ASWARA ni..
Tapi hidup mesti diteruskan..masa depan aku..Lagipun inilah masanya untuk aku lupakan apa yang terjadi pada aku tahun ni, dan mulakan hidup baru aku. tahun yang paling mengajar aku lebih tentang hidup, sedih, gembira , kehilangan....apa-apapun Berdiri atas diri sendiri!!!!

0 comments: