BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 19, 2009

SWEET MEMORIES AT PD




18-10-2009
sweet memories kat PD .aku pergi PD dengan my xprince..best sangat, walaupun ada kwn aku x bg..tpi apa salahnya aku cari sweet memories dgn dia last2 ni knb, walaupun asgment punya byk..hahaha
kitaorg bergerak pukul 9.30 pagi sampai kat sana kul 10.45. hmmm kejap je perjalanan. kami p dengan 4 biji kereta , semuanya kawan-kawan shah , geng-geng NISMO-BLUEBIRD..tapi yang best semuanya tak layan bluebird sebab kesian kat shah...semua bawa kereta biasa-biasa je..
Sampai sana kami makan-makan dulu, air laut dah memanggil-manggil kami, aku mulanya tak nak mandi tapi hehehe, tak tahan beb, seronok gak...pengalaman yang tak dapat dilupakan bila naik babana bot..gila best..kecut juga perut nak naik tu, smpai tengah laut, abg tu campak kami tengah2 laut, yang paling sedih, ada ke patut shah hentam kaki dia yang besar kaki gajah tu kat kepala aku..hmm naik bengong kepala aku...tapi memng best, melambung-lambung kami kat atas tu banana tu dlambung ombak..dan paling lawak -epi sampai2 je terus muntah, harap ke mat driff je, kat laut muntah.haha...kat jalan bukan main berani kat laut, hehe...
Nak kata lemas ni ,x payah nak bilang, setiap kali lemas, semuanya kena buli dengan shah, tak best langsung..huhu, ada je cara nak buat aku minum air laut tu, leh dapat darah tinggi aku, sebab minum air laut banyak sangat...
Dalam tengahari kami balik..masing-masing dah mabuk laut..hehe...balik je aku demam..huhu, ni lah dah lama x mandi laut, badan sakit-sakit..dengan muka terbakar..huhu..tapi apa-apapun
memang sweet memories yang aku tak dapat lupakan...thanks shah...

0 comments: