BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 3, 2009

sahabat....


brsemakin hampir waktu itu, semakin erat persahabatan yang terjalin, walaupun dulu masing-masing membawa hal sendiri. yelah, tak kenal maka tak cinta
semalam aku pergi rumah kawan baik ku , buat open house, yang ada hanya seorang je kawan baik ku, yang lain tak datang dan ada balik. aku tengok makanan banyak , kesian mak kawan aku masak, dengan keadaan yang tak berapa sihat sepenuhnya, tapi demi anaknya dia masak juga. dalam kereta akak aku tanya ?

" adik, mana kawan-kawan yang lain?" aku faham akak aku ada tanya sesorang. aku hanya terdiam,dalam hati aku tahu siapa yang dimaksudkan.entah nak kata aku percaya 100% aku ni mudah tertipu bak kata seorang pensyarah aku..hehehehe..yang pasti dia sahaja yang tahu...tapi seorang kawan tak patut buat seorang kawan macam tu, time dia buat open house semua kawan-kawan datang walaupun masing-masing ada hal tersendiri..yang pasti sedap giler mee bandung mak kawan ku buat tu..hehehe...

Blik je, aku terus pergi alamanda ..aku akan jadi tertanya-tanya bila aku sampai disini? yelah bila aku tengok orang bercinta , jalan berpelukkan dan bercium di depan khalayak , aku jdi malu, aku pun pernah bercinta dan akuy pun bukanlah prefect sangat tapi hormatlah orang sekeliling kan...aku hanya mampu tersenyum,setelah 2jam dekat situ, aku pergi rumah kawan baik aku yang baru selamat melahirkan seorang putera yang comel , ADAM DANISH...haha dapat seorang lagi anak angkat aku..ibu lyana..hahaha lawak pun ada...yang pasti ayah angkatnya mestilah seseorang yang aku sayang, walaupun impian aku tak kan tercapai dengannya, cukuplah tumpang anak kawan..yang pasti kawan-kawan ku semuanya dah mengandung, hmmm so sweet...

aku happy sangat danya kawan-kawan aku di sekeliling aku yang banyak bagi dorongan dan nasihat kat aku..thanks yek kawan-kawan....hope ianya akan kekal sampai akhir hayat...

p/s : sorry aku x pandai buat ayat kiasan macam blog kwan ku seorang lagi tu..hahaha...

0 comments: