BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 18, 2009

BENCI !!!!!



Aku benci!!!!

Aku benci!!!!

Aku benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku menyampah tengok dia

entah aku rasa dia semakin lain dari yang aku kenal dulu

aku rindukan dia yang dulu....

kenapa dia berubah macam tu sekali

kenapa dia jadi pengecut macam sekarang????????????

ternyata dalam hati aku kini

perasaan tu dah semakin benci sangat

airmata nie dah tak larat untuk mengalir lagi

sebab aku tahu

buat apa aku terus menangis demi orang yang hipokrit macam dia

aku tak tahu

apa yang di dalam hati dia sekarang

siapa aku????????

siapa dia disana?????

hipokrit memang hipokrit............

pengecut itu yang aku rasa sesuai untuk dia

aku benci sangat sangat dekat dia

adakah aku ni hanya untuk dia lepaskan nafsu????????????

lepaskan rindu????????

or ??????????????????

YA ALLAH tolonglah kuatkan hambamu ini

aku dah tak berdaya untuk melawan semua ini......

0 comments: