BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 25, 2009

Kisah kita...


Bila kau berbisik ke telinga kata-kata rindu

perlukah aku percaya , adakah ini dari hati kecilmu?

dari hatimu keluar janji kata

namun masihkan perlu aku tunduk percaya?

kau lelaki pertama yang hadir

kau lelaki pertama

yang mencuri hatiku

mengapa sekian lama baru aku sedari

aku sekadar menumpang kasihmu

kasihku padamu melebihi kasihmu padaku

sayangku padamu melebihi sayangmu padaku

rinduku padamu melebihi paras rindumu padaku

tapi sayang semuanya tak kau sedari

aku tak mahu kehilanganmu

aku tak ingin melepaskanmu

tapi perbuatanmu padaku terlalu kejam untuk aku hadapi

kerana aku hanya lah seorang perempuan

yang sering mengerti apa yang membuat kau jadi begini..

mungkin salahku

mungkin silapku

mungkin ini takdir untukku

mungkin ini suratan hidupku

terima kasih

kerana hadir dalam hidupku

memberi banyak erti dan pernah menyanyangi diri...



love : aku tulis ni waktu dgr lagu Mahligaimu Dari Airmataku..haahahha....

0 comments: